Понеділок, 06.05.2024, 14:26
МАТЕМАТИКА
   ІНФОРМАТИКА
     ФІЗИКА

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Школа комп'ютерної грамотності вчителів району Реєстрація Вхід
Меню сайту

Міні-чат


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Презентації для
дітей


 

Процес інформатизації системи освіти - процес життєво необхідний і незворотний, як би до нього не ставилися працівники сьогоднішньої школи. І вчитель, який хоче підготувати адаптованого до умов сучасного світу і конкурентоспроможного випускника, повинен володіти інформаційно-комунікаційними технологіями в повній мірі. За останнє десятиліття в Україні відбувся вибух ІКТ. Цьому сприяла активність провідних світових компаній з виробництва комп’ютерної та іншої РОЗУМНОЇ техніки.

НАВЧАЙТЕСЬ РОЗУМНО!

                                         НАВЧАЙТЕ РОЗУМНО!

                                                                           ЖИВІТЬ РОЗУМНО!

 У все більшій кількості навчальних закладів замість традиційних технічних засобів: кінопроекторів, кодоскопів, або поряд із ними, встановлюють інтерактивні дошки, мультимедійні цифрові проектори, системи відтворення аудіовізуальних навчальних матеріалів, комп’ютери, тощо. Щоб творити, спочатку потрібно здобути знання. SMART Notebook - це ідеальний інструмент для розробки і поширення освітніх матеріалів, що сприяє процесу спільного навчання.

 У 2013 році я пройшла навчання з опанування навичками вільно працювати з інтерактивною дошкою SМАRТ та програмним забезпеченням SMART Notebook у навчальному центрі SMART Київського університету імені Бориса Грінченка. За результатами навчання та успішного захисту роботи отримала сертифікат «SMART Notebook Training Program».

         Я отримала можливість: вільно користуватися інтерактивною дошкою SMART Board, унаочнювати теоретичний матеріал з будь-якого предмету,

створювати власні авторські розробки у програмному забезпеченні SMART Notebook, використовувати дистанційні форми навчання, впроваджувати тестові технології оцінювання навчальних досягнень, створювати сучасні інтерактивні електронні ресурси, виставляти свої розробки у мережі Інтернет, брати участь у конкурсах та вигравати!

З ініціативи  районного методичного кабінету, упродовж 2013-2014 навчального року була організована  і спланована  робота районної школи  компютерної грамотності вчителів – предметників навчальних закладів району з проблеми:  «Активізація пізнавальної діяльності учнів з використанням SMART технологій»

, які працюють із  SMART дошками (Додаток1)

Актуальність проблеми визначається тим, що сучасні ІКТ  дозволяють реалізувати принципово нові форми і методи навчання, які підвищують ефективність засвоєння навчального матеріалу. Застосування засобів інформаційних комунікаційних технологій створює величезні можливості для вдосконалення навчання, для створення умов активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі самостійної роботи. На сучасному етапі розвитку шкільної освіти проблема активізації пізнавальної діяльності учнів набуває особливого значення у зв’язку з високими темпами розвитку й удосконалення науки й техніки, потребою  суспільства в людях освічених, вільних від стереотипів, здатних швидко орієнтуватися в обстановці, мислити самостійно.

Метою школи є ознайомлення  вчителів – предметників з програмним забезпеченням SMART Notebook 10. Залучення  педагогів  до практичного використання найновіших  досягнень  науки і техніки у своїй професійній діяльності з метою активізації пізнавальної  та пошукової діяльності учнів, розвиток самостійності мислення. Вироблення умінь та навичок застосування основ педагогічного тестування в організації навчання. Складання технологічної моделі уроку з використанням програмного забезпечення. Технологічні прийоми проектування.

         Основні завдання школи комп’ютерної грамотності:

v    вдосконалення методики навчання педагогів комп'ютерної грамотності та науково методичної роботи з проблем впровадження програми SMART Notebook 10;

v    системне підвищення кваліфікації вчителів - предметників  з питань викладання предметів з використанням програми SMART Notebook 10;

v    інформаційно-методичний супровід та консультування вчителів з питань впровадження програми SMART Notebook 10;

v    впровадження педагогічного досвід переможців конкурсу педагогічної майстерності,  спонукати педагогів до самоосвітньої роботи і творчої діяльності;

v    застосування сучасної комп'ютерної техніки на уроках та широке використання  програмно-педагогічних засобів і комплектів;

v    використання  проектних підходів та технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів на курсах з профільного навчання;

v    організація пошукової діяльності учнів та розвиток самостійності мислення;

v    покращення  роботи з обдарованими дітьми,

v    популяризувати та проводити у навчальних закладах конкурси, турніри, інтелектуальні змагання та ігри .

Що ж необхідно знати для того, щоб вирішити поставлені завдання? Програмне забезпечення SMART Notebook 11 являє собою частину комплексного рішення, яке   включає   ряд  різних  продуктів, спеціально створених   для  того, щоб  розвивати у учнів і вчителів творчі здібності і вміння працювати в команді .«Програмне забезпечення SMART Notebook - це ідеальний інструмент для організації творчої роботи учнів та вчителів, - Лінда Томас (Linda Thomas), віце-президент, відділ продукції SMART Technologies. - Нові розробки компанії не тільки підвищують доступність і зручність використання унікального програмного забезпечення SMART Notebook, а й дозволяють компанії SMART залишатися провідним постачальником програмного забезпечення для інтерактивних дошок у світі ». 

 

Інтерактивна  дошка SMART Board дуже проста  у використанні. Якщо ви можете користуватися комп'ютером, то зможете користуватися і інтерактивною дошкою.

 Сенсорний дисплей з'єднується з вашим комп'ютером і проектором для показу зображення вашого комп'ютера. Ви можете управляти додатками з дисплею за  допомогою пальців, писати нотатки цифровими чорнилами і зберігати вашу роботу для подальшого використання.

Інтерактивна дошка SMART Board чутлива для дотику і працює як частина системи, що включає  комп'ютер і проектор. 

  Комп'ютер надсилає зображення програми на проектор

  Проектор передає зображення на інтерактивну дошку

  Інтерактивна дошка діє одночасно як монітор і вхідний пристрій, надаючи вам можливість контролювати програму простим дотиком інтерактивної дошки. Ви можете сприймати інтерактивну дошку так само, як вашу мишу або клавіатуру  —  це вхідний  пристрій, що надає вам можливість управляти програмами на вашому комп'ютері.

 Поради з безпеки

Ніколи не  дивитися прямо на промінь світла з прожектора.

Не торкатися проектора, оскільки він може дуже нагріватися під час роботи.

Не використовуйте стілець для збільшення доступу учнів. Якщо ваші учні не можуть дістати до верхньої частини інтерактивної дошки, опустіть її.

Не бігати поблизу стійки на підлозі

Ви можете управляти програмами на вашому комп'ютері з інтерактивної дошки. Натиснути пальцем на інтерактивну дошку SMART Board  —  це те саме, що натиснути на вашу мишу. Ви відкриваєте програму так само як робите це на вашому комп'ютері, але замість використання миші для вибору та відкриття файлів, просто натискаєте або двічі натискаєте на значок програми пальцем. Орієнтування інтерактивної дошки забезпечить, щоб курсор був відрегульований згідно вашого дотику пальцем.

Коли ви використовуєте  інтерактивну дошку,  потрібно щоб ваш дотик реєструвався правильно.  Якщо ви торкаєтеся значка, а ваш курсор з'являється не  там, де ви натиснули, необхідно калібрування  інтерактивної дошки Для запуску функції калібрування  натисніть і тримайте одночасно кнопку клавіатури і праву кнопку миші, поки не з'явиться екран.   Натисніть маркером точки екрану, в яких зявився хрестик. Якщо ви вірно зробили натиск, хрестик перескакує в іншу точку.  Після калібрування ваш курсор повинен з'являтися там, де ви торкаєтеся до інтерактивної дошки.  

 При  торканні до інтерактивного екрану , ви можете використовувати інтерактивні функції  програми керуючого комп’ютера та створювати примітки  до цих програм цифровими чорнилами.  Залежно від SMART продукту метод дотику змінюється. Тоді як одні інтерактивні дошки реагують на будь-який фізичний  дотик до поверхні, інші реагують лише на спеціальний інструмент – ручку, який знаходиться в комплекті .

 Розглянемо,якими способами можна запустити програму. Якщо ярлик програми присутній на робочому столі, то програма відкривається після  подвійного натиску  на нього.

У разі відсутності ярлика програми на робочому столі, натисніть на кнопку   Пуск у нижньому лівому кутку вашого екрану і оберіть Програми  > Програма SMART Board >  SMART Notebook Відкриється новий файл.

Кожний новий файл SMART Notebook містить робочу ділянку, яку можна заповнити об'єктами. У файл SMART Notebook ви можете додавати нотатки, написані вручну, друкований текст, графіку і файли Flash. Головною функцією програми SMART Notebook є можливість додавати стільки сторінок, скільки вам потрібно, щоб показати інформацію. 

Панель меню програми SMART Notebook надає доступ  до багатьох інструментів та функцій, які можна знайти в панелі інструментів програми SMART Notebook і у деяких додаткових інструментах. Панель інструментів програми SMART Notebook забезпечує доступ до ряду інструментів, які допоможуть вам в роботі з файлом Notebook. За замовчуванням, панель інструментів з'являється на сторінці SMART Notebook вгорі. Якщо бажаєте, можливо, зручніше буде пересунути  панель інструментів униз сторінки. Для цього натисніть на подвійну вертикальну стрілку з крайнього правого боку панелі інструментів. 

Панель Сортування сторінок

 

Панель Галерея 

 

Панель Додатки

 

Панель властив

 

 

 Розглянемо з якими   об'єктами можна оперувати в SMART Notebook. Всі тексти, зображення, відео і мультимедіа вважаються об'єктами в програмі. Ви  можете змінити властивості цих об'єктів, щоб зробити презентацію більш ефективною.  Будь-що, розміщене в робочій ділянці, вважається об'єктом. Ви можете додати об'єкт у сторінку  SMART Notebook одним з наступних методів:   

  Надрукувати текст

  Намалювати або написати у робочій ділянці за допомогою ручки

  Створити геометричну фігуру за допомогою інструментів  малювання в панелі інструментів програми SMART Notebook

  Вставити контент з Галереї, комп'ютера або Інтернету  

Щоб змінити  властивості об'єкту необхідно виділити його. Виділені об'єкти мають дві позначки. Використовуйте темну позначку для обертання об'єкту, а світлу для його  збільшення або зменшення.   

Познайомимось з можливостями випадаючого меню об'єкта програми SMART Notebook

 Випадаюче меню об'єкта надає вам доступ до властивостей об'єкта в одне натиснення. 

Перевернути об'єкт 

Натисніть Flip (Перевернути) з випадаючого меню об'єкта, щоб перевернути об'єкт горизонтально або вертикально. 

Групування об'єктів

Оберіть два або більше об'єктів, утримуючи ліву кнопку миші і перетягнувши вашу мишу по діагоналі, так щоб об'єкти  були оточені рамкою. Ви також можете тримати клавішу  Shift, поки натискаєте на кожний з об'єктів, які хочете згрупувати.

Якщо ви бажаєте відокремити об'єкти, виділіть згруповані об'єкти знову і оберіть Grouping> Ungroup. 

Нескінченне клонування

Коли ви натискаєте правою кнопкою миші на об'єкт, який треба клонувати необмежену кількість разів, у правому верхньому кутку з'являється символ нескінченності, а на об'єкті — текстове вікно з відміченим  Infinite Cloner (Нескінченне клонування). Опція Нескінченне клонування у випадаючому меню об'єкта дозволяє відтворювати об'єкт необмежену кількість разів без потреби повторного натиснення Клонувати у випадаючому меню. Ви можете використовувати Нескінченне клонування, викладаючи рахування або у математичних задачах.

Порядок об'єктів 

Ви можете змінити порядок, у якому пошарово розташовані об'єкти, обравши  Order  (Порядок) з випадаючого меню. 

Зробіть свою презентацію і уроки більш цілісною. Панель Додатки дозволяє посилатися на додаткові документи, програми і веб-сторінки прямо з вашого файлу програми Щоб вставити копію файлу, натисніть на кнопку Insert (Вставити) внизу панелі Додатки, виберіть Insert Copy of File Open  (Вставити копію відкритого файлу) і перейдіть до місця розміщення файлу. Натисніть на файл і натисніть Open (Відкрити). Якщо ви перетягнете копію файлового додатка у вашу сторінку, вона стане об'єктом зі значком скріпки у верхньому лівому кутку. Значок файлу і значок гіперпосилання, які з'являються у робочій ділянці

Розлянемо можливості  панелі Галерея. Об'єкти організовані у нижній ділянці Галереї за категоріями Малюнки і Тло, Інтерактив і Мультимедіа, Файли і сторінки  SMART Notebook і Related Folders.  Натиснувши на значок папки , ви побачите усі об'єкти, розташовані в цій папці .

Малюнки  та  фон містить фонові зображення і такі об'єкти як графіку, фотографії або текст. Ви можете перетягнути об'єкт до робочої ділянки для його використання як частину уроку або для зміни його властивостей. Перетягніть тло до  SMART Notebook, щоб змінити колір і дизайн сторінки. Фонові малюнки розпізнаються за загнутим краєм у нижньому правому кутку і завжди вставляються позаду усіх об'єктів, які вже розміщені на сторінці SMART Notebook.  Інтерактив і мультимедіа містить флеш-об'єкти, відеофайли та об'єкти з доданим звуком. Об'єкти з цієї папки використовуються для додавання багатого медіа контенту до уроку або презентації. Додаткові файли і сторінки можна знайти у секції Галереї  -Файли і сторінки Notebook. Значки сторінок SMART Notebook розпізнаються за загнутим краєм у верхньому правому кутку. Файли SMART Notebook розпізнаються за  спіраллю зліва від їхніх зображень значків. Перетягнувши сторінку або файл SMART Notebook у робочу ділянку, ви вставите нову сторінку SMART Notebook або серію сторінок прямо за активною сторінкою.

Обираючи шрифт, ви обираєте як ваш текст виглядатиме на інтерактивній дошці. По можливості намагайтеся використовувати один шрифт протягом усього завдання для уроку.  Поміркуйте щодо розміру і кольору тексту, який ви використовуватиме у завданні для вашого уроку. Завжди пам'ятайте про учнів на задніх лавах класу. Коли ви створюєте текст на вашому персональному комп'ютері, важко сказати, чи він достатньо великий або чіткий. Проектор збільшить ваш текст, але існує можливість, що учні не будуть сидіти так близько біля інтерактивної  дошки, як ви біля екрану свого персонального комп'ютера. Відійдіть від свого комп'ютерного монітору, щоб оцінити чіткість або протестуйте ваш урок на інтерактивній дошці. Якщо сумніваєтеся, завжди обирайте чіткість, а не  стиль. Після того, як ви вирішили, який вигляд матиме ваш текст, переконайтеся, що він послідовний, щоб ваш урок плавно переходив з однієї сторінки на іншу.   Основні правила для вибору шрифту для завдання вашого уроку для інтерактивної дошки включають наступне:

  Онлайн-ресурси .

Програма дає можливість отримати інформацію використовуючи онлайн-ресурси. Натисніть на  SMART Learning Marketplace  або  Online Essentials for Educators  для доступу до додаткового контенту Галереї і відкриття освітніх ресурсів в Інтернеті. Ці онлайн-ресурси вимагають активного підключення до Інтернету і веб-браузер. SMART Learning Marketplace також доступний за підпискою. 

Мій контент

Ділянка Мій контент — це колекція Галереї, зарезервована спеціально для об'єктів, які ви імпортували, перенесли або створили. Це гарне місце для збереження об'єктів, які ви використаєте у різноманітних презентаціях. Щоб додати об'єкт у ділянку Мій контент, перетягніть об'єкт з робочої ділянки у ділянку  Якщо ви часто використовуєте певний шаблон сторінки, ви можете зберегти сторінку SMART Notebook

 

Щоб змінити характеристику об'єкта, натисніть на панель Властивості. Властивості, що показані, залежать від типу об'єкту, з який ви наразі працюєте. Наступний розділ детально розгляне, що можна змінити у кожному налаштуванні.  Пам’ятайте, щоб обрати будь-який  об’єкт  за допомогою миші, спочатку треба натиснути на кнопку панелі інструментів Select (Обрати).

Змінити ефекти заливки

У вас є багато опцій, коли ви змінюєте колір заливки об'єкта. Нижче показано дві з них. Об'єкт можна  залити орнаментом або зображенням. Також можна змінити прозорість об'єкта. 

  Змінити стиль тексту 

Коли ви натискаєте на текстовий об'єкт і натискаєте панель Властивості, стають доступними кілька опцій Стиля тексту. Ви можете обрати Шрифт, Розмір і Стиль шрифту. Натисніть на стрілку випадаючого меню або натисніть на кнопки жирний, курсив, підкреслений, нижній або верхній індекс

Змінити стиль лінії

Коли обрано об'єкт лінії і видно панель Властивості, можна змінити колір, товщину, стиль, початковий формат та кінцевий формат лінії

Планування будь-якого завдання для уроку передбачає, такий контент, щоб  він був інформативним, залучав учнів і ефективно  допомагав їм засвоїти матеріал. Сьогоднішні класи різні  і не прості. Вчителі    повинні брати до уваги багато факторів, розробляючи свої уроки.

Необхідно враховувати  наступні принципи гарного дизайну уроків, відповідно до їх використання в уроках на інтерактивній дошці:

 

  Зрозуміло донести зміст

  Врахувати вік та рівень учнів

  Надати можливість активної участі учнів

  Підходити для різних стилів викладання

  Врахувати особливі потреби

  Залучити учнів до іншої діяльності

  Заохотити подальше зацікавлення

  Зробити можливим оцінювання досягнення цілей навчання

  Зробити можливим повторення 

  Візуальне подання змісту стає надзвичайно зрозумілим питанням під час презентації уроку на інтерактивній дошці.  Щоб чітко донести інформацію, слід прибрати те, що відволікає увагу, упевнитися, що текст легко читається, а завдання для уроків мають чіткі пояснення

 Після того, як ви визначилися щодо змісту вашого уроку, створіть титульну сторінку і включіть секцію з нотатками викладача на початку вашого завдання для уроку. Титульні сторінки і нотатки викладача зосереджуються на меті навчання і надають важливу інформацію для  викладачів, які можуть також використовувати ці завдання для уроку.  Щодо фонового кольору . Обираючи фоновий колір, пам'ятайте  , що занадто яскраві або насичені кольори можуть відволікати і відвертати увагу від вмісту сторінки на тло. Яскравий жовтий може здатися гарним варіантом, але він також може відволікати від інших елементів на вашій сторінці. Залиште найбільш яскраві кольори для окремих об'єктів на вашій сторінці SMART Notebook, до яких ви хочете привернути увагу учнів.  Хоча біле тло є типовим варіантом за замовчуванням, можливо, кращим варіантом буде обрати для тла вашого уроку кремовий або пастельний колір.

Правильно оберіть шрифти. 

   Заголовки мають бути щонайменше 28 кеглем і виділятися жирним.

   Текст у реченнях і абзацах має бути таким самим шрифтом, що й заголовок, 22 кегль і звичайним шрифтом (не жирний, не курсив).

   Переконайтеся, що колір шрифту, який ви обрали, легко читається і його видно на обраному вами кольору тла.

Використовуйте шрифт відповідно до віку. Не бійтеся почати нову сторінку . Ви можете додати так багато сторінок до файлу SMART Notebook, скільки забажаєте. Для максимальної ясності, нехай у вашому уроці буде одна ідея на сторінку. Коли сторінка починає заповнюватися змістом, розбийте інформацію на дві простіших, легших для сприймання сторінки.  

Зробіть посилання чіткими і доречними. Додавання посилання у ваш урок надає комп'ютеру інформацію, яка йому потрібна для того, щоб долучити інший документ, іншу сторінку у вашому уроці, відео або веб-сайт в  Інтернеті. Деяке програмне забезпечення інтерактивних дошок надає вам можливість робити з об'єкта посилання або показувати посилання як додатковий значок, активувати який можна одним дотиком. Налаштування вашого посилання таким чином, щоб воно активувалося  за допомогою дотику об'єкта, корисне для створення навігаційних кнопок або створення завдання, коли відкривається призовий екран, якщо торкнулися до правильної відповіді. Також це стане у нагоді при налаштуванні вашого тексту як посилання, замість окремого посилання поруч з текстом, якщо ви хочете, щоб посилання більше нагадувало текстові посилання, як на веб-сторінках .

 

Використовуйте інтерактивний і мультимедійний контент розсудливо Мультимедійні елементи —  це популярний спосіб інтегрувати контент у  завдання вашого уроку, що підходить до різних стилів навчання. Ці інструменти є гарним додатком до будь-якого уроку, але їх слід використовувати з деякою обережністю. Наповнення кожної сторінки анімацією, відео та звуком може відволікати учнів від навчальної мети і спрямовувати їхнє зосередження на технології замість вмісту вашого уроку. Використовуйте та експериментуйте з усіма інструментами, які є у вашому розпорядженні, але впевніться, що ви знаєте, для чого використовуєте певний інструмент — для досягнення навчальної мети.

Зробіть нотатки про попередні знання і мету уроку

Однією з головних переваг використання інтерактивної дошки є їхня гнучкість. Якщо викладач посередині уроку розуміє, що неправильно розцінив здібності учнів або попередні знання, він  може скористатися всесвітньою мережею або контентом від його провайдера інтерактивної дошки, що спонтанно надати базову інформацію для свого уроку. Зробити паузу у вашому запланованому уроці, щоб запустити пошукову систему або веб-сайт, який ви попередньо знайшли і приєднали до вашого уроку,  - це гарний спосіб вивчення і створення основи для теми перед тим, як продовжити урок. Така гнучкість уроку не лише забезпечує, що всі учні мають тверде підґрунтя, на якому будувати подальший зміст, а й демонструє учням, що вони можуть зробити, якщо не повністю розуміють тему або завдання.

Проведення уроку на інтерактивній дошці надає можливість легко надрукувати матеріали уроку або розмістити їх на учбовому веб-сайті. Такий підхід робить зміст доступним для учнів, які пропустили урок або можуть отримати користь від більш повного доступу до матеріалу.

Легко диференціюйте викладання інтерактивна дошка дозволяє простішу інтеграцію диференційованих стратегій в уроці. Можна заздалегідь підготувати і організувати декілька різних рівнів завдань, що дозволить викладачам спонтанно обирати таке, що найбільш підходить під час уроку. Викладачі також можуть пропонувати різні рівні питань для певних учнів на основі їхніх здібностей таким чином, щоб не було очевидно, що деякі учні отримують легші питання. Використовуючи стратегію ―сховати-показати в уроках також дозволяє змінювати рівень складності, тримаючи додаткову інформацію прихованою, якщо вона непотрібна.

 

Деякі інтерактивні дошки мають інструмент запису, що дозволяє викладачам записати кроки, які вони здійснюють на інтерактивній дошці і програвати їх для учнів пізніше. Наприклад, викладач може увімкнути функцію запису,провести клас потрібними кроками для розв'язання математичної задачі, зробивши приклад на інтерактивній дошці, зупинити функцію запису і поставити на повторне програвання для класу, поки вони виконують свою роботу. Використання функції запису дозволяє сильним учням зробити свою роботу без того, щоб вислуховувати повторні вказівки для всього класу, і водночас допомагаючи учням з середніми та слабкими здібностями, яким може знадобитися звернутися до підказок багато разів під час роботи

Однією з найбільших переваг викладання на інтерактивній дошці є можливість для учнів і викладачів виконувати дії з об'єктами і завданнями на сторінці. Інтерактивність дошки, окрім простих маніпуляцій з екраном, дозволяє отримати більш активне навчання. Це означає, що замість поводження з учнями як з тими, хто отримує матеріал, і намагання  наповнити їх  інформацією, учні отримують можливість побудувати своє власне значення з запропонованого вами контенту. Багато викладачів вважають, що інформація, засвоєна за допомогою активних процесів, легше запам'ятовується і пам'ятається більш тривалий період часу, ніж інформація, засвоєна пасивно. Активна участь учнів в уроках також надає викладачу можливість оцінити засвоєння матеріалу учнями. 

Створіть завдання “сховати і відкрити” .

Одним з найшвидших способів для додавання інтерактивності уроку є приховати відповідь  на  питання за об'єктом на вашій сторінці інтерактивної дошки. Замість надавання учням  інформації, напишіть питання і сховайте відповідь  під квадратом або об'єктом, які можна відсунути,  коли ви будете готові його показати. Як варіант, для завдання ―сховати  і відкрити‖ можна використати інструмент Затінення екрану. 

Створіть завдання з перетягування і відпускання .

Завдання з перетягування і відпускання є чудовим способом визначити чи зрозумів ваш клас урок. Ці завдання добре підходять для вправ з вказанням назв, вправ на сортування, впорядкування, рахування і сполучення. Створити завдання з перетягування і відпускання на інтерактивній дошці надзвичайно легко, в порівнянні зі створенням вправи на сортування на папері. Для всього класу учнів набагато простіше побачити демонстрацію, коли  цей вид авдання виконується на інтерактивній

дошці, а не зі справжніми предметами, особливо маленькими.

 Завдання ―перетягнути і відпустити заохочують увесь клас до активної роботи і залучають більше частин мозку, тому що задіяні фізичні рухи.

Якщо програмне забезпечення вашої інтерактивної дошки пропонує

функцію нескінченного клонування, це може стати дуже корисним при

створенні завдань з перетягування і відпускання. Функція Нескінченне

клонування дозволяє створювати набір варіантів вибору, з якого учні

можуть самі здійснювати перетягування стільки разів, скільки потрібно,

не позбавляючи набір можливих варіантів.

 

Залучіть завдання Flash .

Flash є програмою, що використовується для створення анімаційних

зображень і інтерактивної графіки. Долучити інтерактивний і мультимедійний контент Відео та анімаційний контент, створений у Flash,

можна легко інтегрувати у ваш урок на інтерактивній дошці. Відеоконтент можна використовувати, щоб дати учням уявлення про історичну подію або продемонструвати як щось рухається, наприклад, мікроскопічні клітини.

Контент, створений за допомогою Flash, можна використовувати як альтернативу до відео для чогось, що не можна зняти на відео, наприклад, рух лінії або графіка, або коли ви хочете, щоб учні напряму працювали з об'єктом вивчення і одразу отримували відгук. Багато учнів краще засвоюють матеріал, побачивши щось у дії, аніж  коли просто чують або читають про це.

Висновки.

Заняття школи активно сприяли створенню умов для успішного впровадження ІКТ в навчально-виховному процесі, використовуючи програмний засіб SMART Notebook 10. На засіданнях демонстрували різні педагогічні досвіди з питань впровадження інтерактивної дошки.

 У ході занять педагогічні працівники отримували необхідну інформацію про можливості програмного засобу SMART Notebook 10, знайомилися з різними організаційними формами застосування програмного засобу. на різних етапах уроку: перевірка знань, демонстрація навчальних матеріалів, закріплення практичних вмінь і навичок, контроль знань тощо.

 Слухачі школи розробили свої уроки та виховні заходи.

Демченко Світлана Олексіївна,  вчитель  початкових класів Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Петрівського району  Кіровоградської області  , розробила урок математики в 2 класі «Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5.» Вчитель вдало використала можливість програми- затінення комірки .( додаток2)

Вчитель  фізики та математики Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Петрівського району  Кіровоградської області Гущина Ірина Володимирівна при створенні уроку математики в 5 класі  «Звичайні дроби і ділення натуральних чисел», ефективно використала інструменти програми: затінення екрану, затінення комірки ( додаток3)

Васенко Анастасія Ігорівна,  вчитель  хімії, біології та екології Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівського району Кіровоградської області розробила урок біології «Листок – бічна частина пагона» (7 клас). В розробці вдало використала можливість прикріплення файлів (лабораторна робота) , стратегію  сховати-показати ( додаток4)

При створенні уроку алгебри  « Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники.»Дусмурадова Л.Г.,  вчитель математики Іскрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Петрівського району  Кіровоградської області, використала  можливість програми наочно відобразити зв'язок  математики з життям.(додаток 5)

 Циганчук Дарія Вікторівна,  вчитель  англійської мови Іскрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівського району Кіровоградської області, при створенні уроку англійської мови  «The World of Sport» вдало використала : анімацію об’єктів для створення інтерактивної вправи при актуалізації знань учнів, посилання на інші слайди, прикріплення відеофайлів, презентацій. (додаток 6)

У розробці свого уроку, поряд з уже названими можливостями я використала Flash-анімацію для сворення інтерактивної вправи(додаток 7)

Заслуговують уваги і розробки інших вчителів:

Урок навчання грамоти (1 клас)  «Звук (ж). Позначення його буквами Ж,ж («же»)» вчителя  початкових класів Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Петрівського району  Кіровоградської області Спички Наталії Василівни;(додаток 8)

Урок історії  «Античні міста»» вчителя  історії  Петрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Петрівського району  Кіровоградської області Великант Л.А;(додаток9)

Різні форми навчання з використання інформаційно-комунікаційних технологій, програмного засобу SMART Notebook 10 надало можливість педагогам висловлювати свою точку зору та  визначати основні переваги мультимедійних дошок для викладачів та учнів. Основні із переваг, що визначили слухачі школи у ході занять: 

Переваги для педагогів:

дозволяє  пояснювати новий матеріал із центра класу;

заохочує імпровізацію й гнучкість, дозволяючи  малювати й робити записи поверх будь-яких додатків і веб-ресурсів;

дозволяє  зберігати й роздруковувати зображення на дошці, включаючи будь-які записи, зроблені під час заняття, не затрачаючи при цьому багато часу й сил і спрощуючи перевірку засвоєного матеріалу;

дозволяє  ділитися матеріалами один з одним і знову використати їх;

зручна при роботі у великій аудиторії;

надихає  на пошук нових підходів до навчання, стимулює професійний ріст.

Переваги для учнів:

робить заняття цікавими й розвиває мотивацію;

надає більше можливостей для участі в колективній роботі, розвитку особистих і соціальних навичок;

звільняє від необхідності записувати завдяки можливості зберігати й друкувати все, що з'являється на дошці;

учні починають розуміти більше складні ідеї в результаті більше ясної, ефективної й динамічної подачі матеріалу;

дозволяє використати різні стилі навчання, викладачі можуть звертатися до всіляких ресурсів, пристосовуючись до певних потреб;

учні починають працювати більш творчо й стають упевненими в собі;

учням не потрібна клавіатура, щоб працювати із цим устаткуванням, у такий спосіб підвищується залучення  учнів початкових класів або дітей з обмеженими можливостями Завдяки цьому вчителі  одержали  можливість творчого пошуку і, що важливо, не боялися  зробити помилку, тому, що програма  її виправить, вкаже шляхи її подолання.

 SMART Notebook дозволяє переглядати сторінки, створювати примітки за допомогою цифрових чорнила, відтворювати вміст у форматі Flash , а також використовувати різні міні-додатки та флеш-анімації. Програмою SMART Notebook для створення і проведення інтерактивних уроків користуються вже понад шість мільйонів вчителів і 40 мільйонів учнів з 175 країн світу.

ДОДАТКИ

 Додаток 1.

План  ШКГ

https://drive.google.com/file/d/0B25VJgfWY1rtZWZJQkdPeFZlb2c/edit?usp=sharing

 Додаток 2 .

Урок математики «Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5» Автор:  Демченко Світлана Олексіївна,  вчитель  початкових класів Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Петрівського району  Кіровоградської області.

https://drive.google.com/file/d/0B25VJgfWY1rtUHNuU0pNNDcxZEE/edit?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B25VJgfWY1rteDJxeFV6bXc5Vlk/edit?usp=sharing

Додаток 3.

Урок математики «Звичайні дроби і ділення натуральних чисел.» (5 клас.) Автор:  Гущина Ірина Володимирівна,  вчитель  фізики та математики Новостародубської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Петрівського району  Кіровоградської області.

https://drive.google.com/file/d/0B25VJgfWY1rtcm4yc1B1UFBTWXM/edit?usp=sharing

               https://drive.google.com/file/d/0B25VJgfWY1rtMFhvVXlMWTRIMUU/edit?usp=sharing

Додаток4.

Урок біології «Листок – бічна частина пагона» (7 клас.)

Автор:  Васенко Анастасія Ігорівна,  вчитель  хімії, біології та екології Чечеліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівського району Кіровоградської області.

               https://drive.google.com/file/d/0B25VJgfWY1rtVG9QZ3BVWXZvWnM/edit?usp=sharing

                https://drive.google.com/file/d/0B25VJgfWY1rtUUdGYmcyQ1R5a0k/edit?usp=sharing

Додаток 5.

Урок алгебри «Різдвяний зорепад. Математичні святки у 7 класі. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники.» (7 клас.)Автор:  Дусмурадова Л.Г.,  вчитель математики Іскрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   Петрівського району  Кіровоградської області.

                https://drive.google.com/file/d/0B25VJgfWY1rtM3NCVFNFTi10ZEk/edit?usp=sharing

               

Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів



Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Все для веб-мастера
  • Программы для всех
  • Мир развлечений
  • Лучшие сайты Рунета
  • Кулинарные рецепты





  • Погода в Украине
     
     


     
    Copyright MyCorp © 2024 Конструктор сайтів - uCoz