Вівторок, 07.05.2024, 06:53
МАТЕМАТИКА
   ІНФОРМАТИКА
     ФІЗИКА

Вітаю Вас Гість | RSS
Головна уроки Реєстрація Вхід
Меню сайту

Міні-чат


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Презентації для
дітей


 

Урок математики 5 клас

 

ТЕМА . Дії з натуральними числами: множення і ділення.

 

Автор: Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики, математики та інформатики Іскрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівського району Кіровоградської області

 

МЕТА УРОКУ:

 

Навчальна: навчити учнів застосовувати свої знання та навички при розв’язуванні задач; удосконалювати навички додавання, віднімання, множення, ділення натуральних чисел;

Розвиваюча: розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, навички самостійної роботи, сприяти формуванню особистійної, соціальної, здоров’язбережувальної компетентностей через поширення екологічних та валеологічних знань учнів, розширювати кругозір учнів;

Виховна: виховувати розуміння стану екології навколишнього середовища та екологічну культуру поведінки людини, відповідальність за стан навколишнього середовища, виховувати дбайливе ставлення до природи, прагнення захищати природу.

Обладнання: проектор

Епіграф до уроку.«Серед всіх наук, які відкривають шлях до пізнання законів природи,

найбільшої є математика.

                                               (С.Ковалевська)

Хід уроку

1. Привітання учнів, емоційний настрій на роботу на уроці.

Добрий день, шановні мої! На уроці вас сьогодні чекає багато нових знань нематетичного змісту , які ви будете добувати у дружній роботі завдяки обчислювальним навичкам.

 

2. Повідомлення теми уроку, постановка мети уроку.

Сьогодні ми проведемо нестандартний урок. Сподіваюсь, ви готові? Сьогодні ми маємо виконати програму мінімум: обговорити проблеми охорони природи, розв’язати кілька задач. Проте ми маємо й програму максимум: сьогодні найактивніші з вас матимуть змогу презентувати власні матеріали своїм однокласникам. Я вам зараз назву тільки частину теми нашого уроку - «Дії з натуральними числами….»,. Однак головним для нас залишається розвиток обчислювальних навичок у діях з  натуральними числами тому що без цього ми не зможемо дізнатися цікаву інформацію нематичного змісту, однокласникам.
 

3. Робота над темою уроку

Ви вже знаєте з засобів масової інформації, з уроків природознавства, з уроків охорони здоров'я, що проблема охорони навколишнього середовища – це одна з найактуальніших проблем сучасного світу Широке коло питань, пов’язаних з охороною природи, розв’язує та вирішує наука, що має назву «екологія». Проблема охорони природи не повинна проходити й повз нас! Вже сьогодні вчені довели, що на 20% здоров'я людини залежить від екологічного стану навколишнього середовища, де вона мешкає. Тому й ми з вами маємо зберегти все, чим пишаємося: краса наших дерев - пам`ятка міста Миколаєва дуб, унікальність пташиного світу нашої Миколаївщини, світ рослин (ФЛОРА) та світ тварин (ФАУНА);  чистоту водойм (АКВА).

Шановні учні, для вас особисто заготовлено кілька проблем (задач), й я сподіваюсь, що ви мені допоможете із ними… А від себе хочу нагадати: кожен нестандартний урок ми працюємо за правилом «піднятої руки» та правилом «зібраних жетонів» - за правильну відповідь ви отримуєте жетон, та наприкінці уроку – оцінку вашої старанності. Успіхів вам!

 

скачати презентацію до уроку

 

 

 

 


 

УРОК АЛГЕБРИ

« ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРАЛА  ».(11 клас Академічний рівень.)

Автор: Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики, математики та інформатики Іскрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівського району Кіровоградської області.

Джерела методичної інформації:

О.В. Авраменко,  Л.І. Лутченко,  В.В. Ретунська,  Р.Я. Ріжняк,

С.О. Шлянчак  Інноваційні  та  сучасні  педагогічні  технології  навчання

математики: Посібник для спецкурсу. – Кіровоград: КДПУ, 2009. – 200 с.

Джерела навчальної інформації:

Алгебра 11клас: підручник для загальноосвітніх навчальних закладів: академ.рівень, проф.рівень:/ А.Г.Мерзляк Д.А.Неміровський та ін. – Х.: Гімназія ,2011

 Збірник завдань для державної підсумкової атестації з   математики 11клас/ГлобінО.І. , Єргіна О.В. та ін.

 Додаткові навчальні матеріали:

Назва

Вид

Номер додатків

Мультимедійна презентація

Електронний

Додаток 1

Картки перевірки знань

Друкований

Додаток 2

Завдання ДПА

Друкований

 Додаток3

Тест

Друкований

Додаток 4

 

Мета:

 1. Засвоїти поняття інтегралу

2.Формування вмінь і навичок учнів застосовувати інтеграл до обчислення площ плоских фігур.

3.Формувати і розвивати

вміння застосовувати інтеграл для вирішення завдань в геометрії, фізики,

 логічне і абстрактне мислення,

математичну мову, навички організаційної роботи на уроці, робити висновки, вести евристичну бесіду.  

4. Виховувати увагу, вміння організовувати свою роботу на уроці, самооцінку і самоконтроль.

5.Виховувати  культуру побудови графіків функцій.

 

Хід уроку.

I. Організаційний момент.

Повідомлення теми і мети уроку.(слайд1-2)

 II.Перевірка домашнього завдання.

Перевірити правильність виконання домашніх вправ за записами на дошці, зробленими до початку уроку.(слайд3)

Виконання усних вправ(слайд4-5)

 III. Формівання вмінь і навичок обчислювати площі плоских фігур.

 На практиці часто доводиться обчислювати площі фігур

Теорема

Якщо f-неперервна 

У=f(x)

 

 

 
 

 

і невід’ємна на [а, b] функція, а F-її первісна на цьому відрізку, то площа S відповідної криволінійної трапеції дорівнює приросту первісної на відрізку [а, Ь], тобто
                  S=F(b)-F(a)

 

 Розглядаючи неперервну функцію у = F (х),  на відрізку [а, в],

відрізок [а, в] розбиваємо на п рівних частин точками а = х0 <х1 <х2 <... <хk-1 <хk <... <хn = в
    Довжина кожного відрізка дорівнює Δх. Побудуємо на кожному відрізку прямокутники. Площа кожного прямокутника дорівнює F (хк-1) Δх. Знайдемо суму цих площ.
Sn = F (х0) Δх + F (х1) Δх + ... + F (хп-1) Δх.
    Обчислимо  границю   

Ця границя називається інтегралом функції у = F (X) від а до в

 Числа а і в називають межами інтегрування:

а-нижня межу, в - верхня межа,

функцію у = f (х) - підінтегральна функція, вираз f (х) dх – підінтегральний вираз,

змінну х - змінною інтегрування

 

 Скачати весь урок

Скачати презентацію до уроку

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку.   Площа  поверхонь многогранників.

Автор: Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики, математики та інформатики Іскрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Петрівського району Кіровоградської області

 Мета уроку: узагальнити і систематизувати знання учнів із теми «Площа поверхні призми, піраміди, многогранника»; провести діагностичний контроль знань учнів із теми; розвивати просторову уяву, логічне мислення, пам'ять, увагу, уміння працювати в групі і самостійно;виховувати самостійність наполегливість.

Обладнання: моделі многогранників , схема «Площа многокутника».

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація знань.

Група учнів  заповнюють таблицю. Це завдання допоможе підготуватися до виконання лабораторної роботи

Заповнити таблицю

 

 IIІ. Виконання лабораторної роботи.

 

 Скачати весь урок

Скачати додатки

 

 

Пошук

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів



Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Все для веб-мастера
  • Программы для всех
  • Мир развлечений
  • Лучшие сайты Рунета
  • Кулинарные рецепты





  • Погода в Украине
     
     


     
    Copyright MyCorp © 2024 Конструктор сайтів - uCoz